Uiga o le lauti lanumeamata mago

Ina ua uma ona faamago e lefa'amago lauti lanu meamata, o uiga o le foliga e atoatoa ma teisi le piʻo, o le pito i luma o laʻau o loʻo faʻaalia, o le lanu mago e lanumeamata lanumeamata, o le manogi e manino ma o le tofo e malie, ma o lau supa lanu samasama-lanumeamata ma susulu.

O le lauti lanumeamata mago e tele uiga: muamua, manogi: mauoa, fa'afefe ma tofo tunu;

Lua, lanu supa: e fesoʻotaʻi ma le faʻamago mulimuli.1. A maualuga tele le vevela faʻamago, o le lanu o le supa e manino ma lanu meamata;2. A faʻaitiitia teisi le vevela, o le lanu o le supa e laʻititi samasama, ae faʻaitiitia le manino.

Tolu, o le pito i lalo o lau: toniga i le lanu, lanu meamata ma vaivai.O le faiga o le taoina e faia i le taoina o lauti lanumeamata, lea e talafeagai mo le inu fou ma e le talafeagai mo le teuina umi.

Fa'agogo e fa'agogo, o le lauti lanumeamata e manogi lanu meamata, ma o le lanu mago e masani ona lanu meamata, ma Pekoe e sili atu ona iloga.E masani lava, a e fa'aogaina i ou lima, e te va'aia Pekoe o ta'ape ma opeopea i le ea.Aua e mago.Ae ui i lea, o fasi pepa e fai si matala, aua afai e mamafa tele le taʻavale ma umi tele, o le a aliali mai ni fasi lanu uliuli.O le lauti mago e iloagofie le manogi afi ma le manogi manogi.A maeʻa le faʻafefe, o le sua lauti lautele o le a foliga samasama-lanumeamata, poʻo le lanumeamata vaivai, emerald green.O le tofo e fou ma suamalie, ae e le mafai ona faʻafefete, ma o le manogi o le pito i lalo o laulaau e masani lava e le tumau, aua a uma ona tao i le vevela maualuga, o nisi mea manogi e pei o mea manogi o le a faʻafefe, o le mea lea e le o le manogi. umi, ma le pito i lalo o lau e lanu meamata pe susulu.E le foliga enaena.

O le lauti lanumeamata tunu e taʻua o le fugalaʻau fua o le lauti pe a uma ona faʻamamaina, ma vaevaeina i vasega 1-6 ma fasi lauti.Toe iloilo manatu: Vasega 1-2, manifinifi ma fufusi ma Miao Feng, e leai ni 'au;Vasega 3-4, o lo'o nonoa mau, ma la'au vaivai;Vasega 5-6, e fai si matala, ma lau lauti, lanu ma le iila magumagu.


Taimi meli: Apr-29-2022