Aisea e maua ai le manogi o le lauti mago?

1. O le ā le “toe foʻi mutia” ma o ā tulaga o le a “toe foʻi mutia” ai le lauti?

Pe a umi se taimi e fesoʻotaʻi ai lau lauti ma le ea, ma o le susu i le ea e matuaʻi mitiia, o lau lauti o le a liu lanu meamata lanu meamata, lea e mafai foi ona taʻua e susu.Ona o le maualuga o le susu i le ea, e le faigata ona malamalama pe aisea ua i ai le lauti i nofoaga susu i le tau susu.O le a iai i le aufaioloa ni mea e mana'omia mo le teuina o lauti.

O le lauti lava ia e iai le vai, aemaise le lauti fa'amama mama.O le vai e maualuga atu nai lo le lauti ma lavataoina lauti.A umi le taimi e teu ai, ona faʻafefeteina lea o le vai ma faʻaputuina i se aofaiga patino, lea e suia ai mea o loʻo i totonu o le lauti.Na amata ona liu mutia lanu meamata.

2. E faape'ī le toe foʻi mai o le lauti tofo, ma o le ā lona aafiaga i le tofo?

Afai e ogaoga le liu mutia o le tofo, e mautinoa lava e te lagona o le fasi lauti mago e susū ma vaivai pe a tu'u i lou lima, ma e leai se lagona ma'i masani e gau pe a e gau teisi.

I le tulaga o le tofo, o le manogi o lau lauti pe a uma ona lanu meamata ua vaivai, ma o loʻo i ai le tele o tofo (e pei o le oona, tofo lanumeamata, tofo oona, ma uiga o le tofo o le lauti muamua e le o manino. E tatau ona maitauina pe a e inu lauti, e te lagona sina oona, e le oona E tatau ona avea le lauti lanu meamata, pe atonu e mafua mai i le le lava o lau lauti lanumeamata, pe teuina i se siosiomaga vevela maualuga mo se taimi umi E tele mafuaʻaga mo le faʻavaeina. .) E tusa ai ma le pito i lalo o laulaau, o le sogisogi i le pito i lalo o laulaau e leai foi se manogi ma manogi eseese.(sili atu le tofo lanu meamata)


Taimi meli: Iul-15-2022