Uiga o le lauti lanumeamata

O le lauti lanumeamata e tolu uiga lanu meamata: lauti mago lanumeamata, supo lanumeamata, ma lau lanumeamata pito i lalo.Ona o auala eseese o le gaosiga, o loʻo i ai meamata faʻafefete, lanu meamata tao, laʻau faʻagogo ma falai lanu meamata ma uiga eseese.
1. Features of steamed green tea O le lauti lanumeamata e faia i le ausa-fixed green tea ua taʻua o le ausa lanumeamata, e aofia ai le lanu meamata a Saina, le lanumeamata Iapani, le lanumeamata a Rusia, le lanumeamata Initia, ma isi. o le lauti mago lanumeamata lanumeamata, supa fualaau faisua samasama-lanumeamata, ma lau lanumeamata pito i lalo.O le tele o lauti lanumeamata ausa e fai pei o nila.
2. Uiga o le taoina lanumeamata lauti lanumeamata ua mago i totonu o se ulo pe a uma ona falai ua taʻua o Baked Green.O le lauti lanu meamata tao e masani ona iai uiga o le tetee i le fa'afu'a.O le lauti lanu meamata masani e faia i le tasi pu, lua lau ma tolu lau.A mae'a ona fa'amamaina le lauti lauulu, e ta'ua o le lauti lanumeamata masani.O loʻo faʻaalia i maea uumi, saʻo ma mafolafola, faʻatasi ai ma senitimita, lanu lanumeamata lanumeamata, manogi mama, tofo vaivai, ma lanu samasama-lanumeamata susulu i le pito i lalo o le supa.O lanu meamata fa'apitoa e masani ona ta'uta'ua.
3. O uiga o le lauti lanumeamata fa'amago-la O le lauti lanumeamata e falai, fa'apipi'i, ta'avale ma fa'agogo e ta'ua o le la-mamago.O uiga masani o le sunbathing o le lanu meamata poʻo le uliuli i le lanu, moli i le supa lanu, ma tikeri eseese o le la.Faatasi ai ma i latou, o le lelei e faia mai laulaau fou o Yunnan lapopoa lapopoa e sili atu, e taʻua o Dianqing.O ona uiga o le maea e gaʻo ma malosi, o le lanu e lanu meamata lanumeamata, o le manogi e malosi, ma o le astringency e malosi.
4. O uiga o le lauti lanumeamata falai lau lauti lanumeamata e falai falai,fa'apipi'i lauti, taʻavale lauti, ma falai e taʻua o le lauti lanumeamata falai.Ona o auala eseese o le falai lauti ma foliga o lau lauti, ua vaevaeina i lanu meamata umi falai, lanu meamata falai lapotopoto ma lanu meamata falai faapitoa.

(1) Faiga lanu meamata umi falai: o le pa e fufusi, saʻo ma lapotopoto, faʻatasi ai ma fatu maʻai, lanu lanumeamata, maualuga le manogi, malosi ma malie le tofo, ma le lanu o le supa ma le pito i lalo o lau e samasama-lanumeamata ma susulu. .O fasimea lanumeamata falai falai e sili atu ona fufusi ma mamafa nai lo fasimea lanu meamata tao, ma e malosi atu lona tofo o le supa.A maeʻa ona faʻamamaina, e taʻua o le lauti Mei mo le auina atu i fafo, ma vaevaeina i Zhen Mei, Xiu Mei, Gongxi ma isi.(2) Uiga o le Yuanchaoqing: O vaega o le Yuanchaoqing e lelei ma lapotopoto, ma le lanu meamata ma le manogi suamalie.O fasi lauti fa'amamāina e lapotopoto, mālō ma lamolemole e pei o penina, lanu meamata lanumeamata ma le aisa, ma fa'alelei fo'i le manogi.(3) Uiga o lanu falai falai faapitoa: E tusa ai ma foliga, e mafai ona vaevaeina i foliga o le laupepa mafolafola, foliga pipii, foliga nila, foliga o le pulu, foliga saʻo pa, ma isi. Mo se faʻataʻitaʻiga, West Lake Longjing o se falai faʻapitoa. lauti lanumeamata ma lau lau laugatasi, lamolemole ma saʻo, e lanu meamata i le lanu, manogi, vaivai i le tofo ma matagofie i foliga.


Taimi meli: Iuni-02-2022