O Mea Autu o le Fausiaina o Mea Lelei o Oolong Tea

2. manogi manogi: O le manogi o Tieguanyin e aofia ai manogi eseese, faʻaitulagi ma galuega taulima.Muamua, sogisogi pe iloga le manogi o le ituaiga, ona iloa ai lea o le maualuga o le manogi, umi, malosi, ma le mama mama.Pe a sogisogi i mea manogi, e fa'aogaina le manogi vevela, mafanafana, ma le malulu.O ituaiga uma e iai le manogi mata'ina, maualuga le manogi ma le manogi umi o togi maualuluga uma.

3. Tofo le tofo: ave se aofaiga talafeagai o le supa lauti ma se sipuniti, ma susu, vili ma taamilo i le gutu e ala i le laulaufaiva, ina ia mafai e sela o le tofo i vaega uma o le gutu ona maua se lagona atoatoa o le tofo.O i latou o loʻo i ai se tofo vaivai, vaivai ma faʻafouina, mafiafia ae le faʻamalosi, ma mauoa i uiga "tofo" o ituaiga o togi maualuga uma.

4. Va'ai i le lanu o le supa: va'ai i le loloto o le lanu, malamalama ma le paolo, gaogao, ma isi mea o le sua lauti.O le lanu o le supa e moli moli ma samasama, o le vasega pito i luga, ae o le supa pogisa ma le gaogao o le togi maualalo lea.

5. Va'ai le pito i lalo o lau: Liligi lau lauti ua fa'afefeteina ile vai fa'apuna (e ta'ua o le "la'au pito i lalo", e masani ona ta'ua o le "toega lauti") i totonu o se ipu fa'atumu i vai ma va'ai le pito i lalo o laulaau.O i latou e vaivai le pito i lalo, lanu samasama susulu, ma "pedicles lanu meamata, manava lanumeamata ma pito mumu" o togi maualuluga uma.

I le faaopoopo atu i le faʻatulagaina o Tieguanyin, e tele isi mea e fesoʻotaʻi i le gaosiga o lauti.O le gaosiga o le Tieguanyin o loʻo faʻasalalau, lulu, faʻapipiʻi, taʻavale, faia ma faʻagogo.O le tele o nei laasaga e manaʻomia ona toe fai i le tele o taimi i le faagasologa o le gaosiga e ausia ai taunuuga sili.

Ole lisi lea o masini mo lau fa'amatalaga.

O le faia o le lauti oolong poʻo le Tieguanyin e le faigofie e pei ona e vaʻaia.O laasaga o le gaosiga o le oolong / Tieguanyin e sili ona faigata i ituaiga uma o lauti.

Quanzhou Deli Agroforestrial Machinery Co., Ltd tu'uina atu seti atoatoa o masini mo le gaosiga o lauti, mai masini mago lauti oolong, masini lulu Tieguanyin, masini fa'apipi'i lauti, masini ta'avale lauti oolong, masini fa'agogo Tieguanyin, masini fa'amago lauti ma isi.

 


Taimi meli: Feb-19-2022